⬇⬇⬇ENG BELOW⬇⬇⬇
Üritus Funkyball toimub 30.04.2022 kell 18.00-22.00 Tartu Ülikooli Akadeemise Spordiklubi harjutusväljakul. Flunkyballi turniiril osalemiseks tuleb neljaliikmeline võistkond eelnevalt registreerida. Registreerimine avatakse 5. aprillil kell 18.00 Tartu Tudengipäevade kodulehel studentdays.ee. Võistlusele saavad registreerida 32 kiiremat tiimi. Lisaks saavad 10 tiimi registreerida varunimekirja, juhuks kui esimestest registreerunutest keegi tulla ei saa. Igas tiimis peab olema vähemalt üks vastassoo esindaja. Vabade kohtade olemasolul on võimalik registreerida ka kohapeal. Osalustasu võistkonna peale on 10 eurot.
Võistlusel osalemiseks peavad kõik meeskonna liikmed olema vähemalt 18-aastased.
Ühes Flunkyballi mängus osaleb kaks neljaliikmelist meeskonda ning mäng toimub selleks märgistatud väljakul (5 x 10 m). Mängu kestus on maksimaalselt 10 minutit, v.a. 3. koha mäng ja finaalmäng, mis kestab ühe tiimi võiduni. Enne mängu algust loosib väljakukohtunik mündiviskes (kull või kiri) meeskondadele väljakupooled ja alustusõiguse. Igale võistlejale annavad korraldajad purgi õlut või siidrit (0,5l), mis tuleb asetada mängija ette otsajoone taha. Mängimiseks tohib kasutada ainult korraldajate antud õlut või siidrit. Korraldaja ei garanteeri registreerimisankeedis eelistatud joogivaliku olemasolu. Joogi võib avada siis, kui kohtunik annab selleks loa. Võrdsele kaugusele mõlemast meeskonnast asetatakse keskjoonele sihtmärgiks pooleldi täis olev pudel.
Mõlema meeskonna ülesandeks on keskel olev pudel palliga maha visata. Visatakse kordamööda (alustab eelnevalt väljakukohtuniku loositud tiim) ning ka meeskonnasiseselt peavad mängijad viskama järgemööda, alustades kõige vasakpoolsemast mängijast. Viskamise hetkel ei tohi viskava meeskonna ükski liige olla üle otsajoone ning puudutada enda ees olevaid purke. Palli tuleb visata ühe käega, puusadest ülevalt poolt. Vastasmeeskonnal on õigus ühe jalaga olla üle joone, et kaitsta enda purki, viskamise ajaks peab kogu meeskond olema taas otsajoone taga.
Sihtmärgi (väljaku keskel olev plastikpudel) tabamisel on viskemeeskonnal õigus hakata oma jooki jooma. Vastasmeeskonna ülesanne on sel ajal võimalikult kiiresti tõsta püsti väljaku keskel olev sihtmärk, asetada see ettenähtud kohale ning tuua pall oma otsajoonest üle. Samuti peavad kõik vastasmeeskonna liikmed jooksma vähemalt korra keskjooneni, puudutama seda vähemalt ühe jalaga ning jõudma tagasi enda kohtadele üle oma otsajoone. Jooksma võib hakata kohe, kui pall on lennanud viskaja käest. Joogiõigusega meeskond võib juua oma jooke kuni vastasmeeskond on jõudnud tagasi enda kohtadele ja kohtunik hüüab “STOPP”. Peale seda tuleb joogid viivitamatult enda ette tagasi asetada ning viskekord läheb üle teisele meeskonnale.
Võidab meeskond, kelle joogid on esimesena tühjad. Võistleja, kes on enda õlu või siidri ära joonud, võib aidata teisi võistkonna liikmeid. Jooke võib ühe mängu kestel vahetada vaid ühe korra. Kui meeskond annab kohtunikule teada, et nende joogid on otsas, ei ole enam võimalik ümber otsustada ning kohtunik kontrollib võistlejate pudeleid, kasutades selleks 2 cl mõõdupitse. Ühe mõõdupitsi sisse peab mahtuma KOGU meeskond. Pitside täitumisel (vahtu arvestamata) saab meeskond endale trahvijoogi ning mäng jätkub. Trahviõlu joomiseks ei ole määratud kindlat inimest, selle võib otsustada meeskonnasiseselt.
Meeskond saab endale trahvijoogi, kui võistleja
- jalg ületab oma meeskonna viskekorra ajal otsajoont;
- alustab jooksmist liiga vara (enne kui pall on lendu visatud);
- alustab joomist liiga vara (enne kui sihtmärk on pikali);
- ei lõpeta joomist peale kohtuniku “STOPP” käsklust;
- rikub viske järjekorda;
- viskab mitte selleks ettenähtud viisil;
- joob selleks mittemääratud ajal;
- ajab juues või muul hetkel jooki maha;
- jook vahutab üle purgi ääre;
- rikub või muudab purgi kuju;
- eirab kohtuniku käsku;
- solvab kohtunikku või teisi mängijaid.
Flunkyballi korraldaja koos mängude kohtunikega jätab endale õiguse mängu jooksul jagada trahviõlusid ka muudel juhtudel vastavalt olukorrale. Korraldaja teatab kõigist mängureeglite muutustest enne ürituse algust.
ENGLISH
Flunkyball tournament takes place on Wednesday, the 30th of April at 6 PM in Tartu Ülikooli Akadeemilise Spordiklubi harjutusväljak.
Teams can pre-register at starting from the 5th of April at 6pm on the Tartu Student Days website www.studentdays.ee. The first 32 registered teams will get the chance to compete. Extra 10 teams can register for a waitlist, in case anyone from the registered teams drops their spot. Each team has to have at least one player of the opposite sex. If there are spots left or some teams fail to show up on the day of the event, there will be an opportunity to register at the venue as well. The entrance fee per a team of four is 10 €.
You must be at least 18 years of age to enter the competition.
Flunkyball is an alcohlic drinking game which requires accuracy, speed and good drinking skills. The game is played between two teams of four players and the object is to finish your drinks before the other team. The maximum length of the game is 10 minutes or until one team finishes their drinks (except the 3rd place and final games).
A game of Flunkyball is played between two teams on a marked playing ground of 5 x 10 meters. The coin toss determines which team gets the game ball for the first throw. Each competitor is given a can of beer or cider by the organizers (0,5l), which should be placed behind the end line of the court in front of the player. The organizer does not guarantee the availability of the preferred drink marked in the registration form.
You can not bring your own drinks for the game. The drink can be opened when the judge gives permission to do so. To an equal distance from both teams, a half full plastic bottle is placed on the center line as a target.
The objective is to knock the plastic bottle over with the ball. Throwing takes place alternatingly and the players of a team have to throw in order without skipping any member of the team. The team throwing the ball must be behind the end line and must not touch their drinks until the ball is thrown. The throwing player has to throw the ball with one hand from above the hip. The running team is allowed to cross the end line with one leg to guard their drinks.
If the bottle is hit and falls on the ground, the throwing team is allowed to drink from the drinks in front of them until the defending team has fulfilled the following tasks:
– placed the fallen bottle upright;
– get the ball and bring it behind their end line;
– each player of the defending team has ran to the center line and back to their assigned place.
After that the judge will shout “STOP” and the throwing team must place their drinksback on the ground immediately. The running team is allowed to leave their starting position when the ball is released from the thrower’s hand.
First team to finish their drinks wins. If a player has finished their drink, they can help other teammates. If a team announces that all their drinks are empty, the judge will check each one by filling a 2 cl shot glass with what’s remaining in the can. The team has to fit into one shot glass of 2 cl. When the remaining content (not considering the foam) can’t fill the shot glass, the can is defined empty. Otherwise the team will get a penalty beer. The team can choose themselves, who is going to drink the penalty beer.
The penalty beer applies when a competitor
– crosses the end line whilst throwing;
– leaves the starting position too early;
– drinks too early;
– finishes too slow after the judge has given the order “STOP”;
– skips their throwing turn;
– fails to throw the ball correctly;
– drinks at the wrong time;
– spills their drink;
– has their drink overflow;
– damages or deformes their can;
– ignores the judge’s commands;
– insults the judge or other players.
The organizers of Flunkyball, together with the referees, reserve the right to give out penalty beers in any case needed and make changes in the competition rules. All participants will be notified of the changes before the start of the competition.