!ENGLISH BELOW!
Mängu eesmärgiks on kõrvaldada kõik oma sihtmärgid ja jääda ise ellu. Mäng koosneb kolmet põhiosast, mille eest saab võidupunkte: sihtmärkide kõrvaldamine, salamissioonide sooritamine ja kontrollpunktide läbimine. Võitja on osaleja, kes on mängu lõpuks kogunud kõige suurema punktisumma.
Mängu alguses ilmub veebikeskkonda sihtmärk, mida võistleja näeb sisselogituna. Kõrvaldatud sihtmärgilt saab mängija tema personaalse koodi, mis tuleb sisestada veebisüsteemi, et saada uus sihtmärk. Sihtmärgid vahetuvad igal öösel kell neli automaatselt.
Kõrvaldada saab vaid endale määratud sihtmärki ning mitte ühtki teist mängijat, kui just korraldajad selleks mängu käigus eriluba ei anna. Sihtmärgi kõrvaldamine on keelatud olukorras, kus see võib põhjustada kahju osaleja tervisele või varale.
Sihtmärgi kõrvaldamiseks on lubatud kasutada ainult ühte kolmest vahendist: lusikat, vee- või NERF püstolit. Kõik muud vahendid on keelatud ning sihtmärgi kõrvaldamisel ei loe. Sihtmärk loetakse kõrvaldatuks, kui teda puudutatakse lusikaga või tabatakse vee- või NERF püstolist. Pärast kõrvaldamist tuleb sihtmärgilt küsida tema isklik kood ning sisestada see veebilehele www.hitman.ee. Kõrvaldatud mängija ei saa täita missioone, kuid tal on endiselt võimalik kontrollpunkte läbida. Kui tuvastatakse olukord, kus osaleja ei korja enda järelt kokku NERF püstolist lastud kuule, kaotab osaleja 10% oma punktidest.
Mängu jooksul toimuvad erinevad lisamissioonid, mille kohta saavad mängijad infot veebilehele sisse logides. Missiooni juures on välja toodud täpne ülesanne koos tähtaja ja asukohaga, v.a missioonidel, kus asukoht tuleb vihjete põhjal välja mõelda. Missioonide pidev täitmine on oluline, sest teatud ülesanded on avalikud vaid eelmiste missioonide täitjatele. Missioonidel on osalejatel unikaalsed kontrollkoodid, mis tähendab, et iga osaleja peab ise ülesande sooritama. Olukorras, kus tuvastatakse, et mängija on missiooni läbimiseks kasutanud ebaausaid võtteid, diskvalifitseeritakse osaleja automaatselt võimaluseta mänguga uuesti liituda.
Agendid teenivad lisapunkte, kui nad läbivad Tartusse paigutatud kontrollpunkte. Iga kontrollpunkti on võimalik läbida vaid üks kord. Kõigi kontrollpunktide läbimise korral teenib võistleja boonuspunkte. Võistluse algusest teisipäeva ehk 26. aprilli keskööni on kõrvaldatud agentidel võimalik mänguga uuesti liituda, kui nad täidavad surnutele loodud erimissiooni. Kolmapäevast võistluse lõpuni elluärkamine enam võimalik ei ole. Taaselustatud agentidele määratakse uus sihtmärk missiooni täitmise päevale järgnenud öösel kell neli.
Võistluse 5 kõige rohkem punkte teeninud mängija nimed on avalikud kõigile mängijatele. Tabelit uuendatakse igal hommikul. Kõrvaldatud agendid peavad mängu tagasi saamiseks mängureegleid järgides kõrvaldama ühe top5 mängijatest ning esitama tema personaalse koodi Tartu Tudengipäevadele Messengeris.
Võistlusel on eriauhind sihtmärkide eemaldamise filmimise eest. Osalemiseks tuleb videojäädvustus saata meiliaadressil info@studentdays.ee. Võistlusel osalemiseks peab olema filmitava isiku nõusolek.
Sihtmärgi eemaldamine annab 100 võidupunkti + 10 lisapunkti sihtmärgi iga 100 punkti kohta. (Näiteks osalejal A on 760 punkti ning osaleja B elimineerib A. Osaleja B saab 100 punkti elimineerimise eest ning lisaks 7 * 10 = 70 punkti aktiivse osaleja tabamise eest.)
Kuupäevadel 22.04 ja 24.04 toimuvad missioonid, mille mittesooritamisel saab osaleja koheselt mängust kõrvaldatu staatuse. Võistluse kulminatsioon on 30.04 ning selleks ajaks elusoleva staatusega osalejad peavad viibima Tartus. Võistluse võitjad ja info auhindade kättesaamise kohta kuulutatakse välja Facebookis võistluse ürituse all hiljemalt 1. mail.
Mängu raames on keelatud põhjustada varalist või füüsilist kahju teistele mängijatele. Tartu Tudengipäevad ei võta endale vastutust mängijate poolt põhjustatud õnnetuste eest. Osaleja on kohustatud järgima kõiki Eesti Vabariigi seadusi. Võistlusele registreerumisega kinnitab osaleja, et ta on nõus kõigi võistluse reeglitega ning oma andmete jagamisega võistluse raames. Olles tunnistajaks mistahes reeglite rikkumisele, on osaleja kohustatud korraldajaid sellest informeerima. Lisaks tuleb korraldajaid informeerida mistahes muu mänguga seotud probleemi korral või soovi korral mängust lahkuda.
Ürituse korraldajad ei võta vastutust ürituse ajal tekkinud osalejate vigastuste või tervisekahjustuste eest. Iga registreerunu ning mängus osaleja vastutab ise enda turvalisuse ja tervise hoidmise eest. Võistlusele registreerumisega kinnitab osaleja, et on nõus kõigi võistlusreeglitega ning järgib võistluse jooksul korraldajatelt saadud juhiseid.
Võistluse hea tava:
Osale Tartu Tudengipäevade üritustel, viibi võimalikult palju väljas, võta missioonidest osa. Juhul kui sind kõrvaldati, käitu viisakalt ning aktsepteeri olukorda. Ära võta teistelt mängijatelt mängurõõmu. Austa teisi mängijaid, nende vara ja mainet. Probleemide esinemisel suhtle korraldajatega. Pane hullu!
ENG
The aim of the game is to eliminate all your targets and stay alive. The game consists of three main parts for which you get victory points: eliminating your targets, completing secret missions and going through checkpoints.
At the start of the game, a target will appear on the webpage, which the competitor will see, when logged in. The player will get a personal code from the eliminated target, which they will have to enter on the webpage to get a new target. Targets change automatically every night at 4am.
You can only eliminate the target appointed to you and no other players, unless the organisers give such a special permission during the came. The elimination of the target is forbidden in a situation, where it could damage the player’s health or possessions.
In order to eliminate one’s target, only one of three options can be used: a spoon, a water gun or a NERF gun. All other tools are forbidden and don’t count when used. A target will be considered eliminated after they have been touched with a spoon, hit with a stream from a water gun or with a NERF bullet. After elimination one must ask for the target’s personal code, which will then be entered on the website www.hitman.ee. Eliminated players cannot fulfill missions, but they are still able to pass checkpoints. If a situation is identified, where a player has not collected the NERF bullets they have shot, the player will loose 10% of their points.
During the game, special missions will take place, which the players will get information about by logging onto the webpage. The exact task will be described next to the mission, as well as the deadline and the location, except for situations, when the location has to be figured out from the clues given. The constant completion of missions is impotrant, because certain missions are public for only those, who have completed previous missions. Players will have unique codes for the missions, which means that each player must complete the missions by themselves. In a situation, where it is identified, that the player has used dishonest means to complete a mission, they will be immediately disqualified without the possibility of resurrection.
Agents will earn extra points by passing through checkpoints all over Tartu. Each checkpoint can be passed only once. By passing every checkpoint, the player will earn bonus points. From the beginnig of the competition until Tuesday, the 26th of April, it is possible for eliminated agents to rejoin the game, if they complete a special mission meant for eliminated agents. From Wednesday until the end of the competition, it is impossible to rejoin the game. Resurrected agents will be appointed a new target at 4am of the night following the day when the mission was completed.
The names of the 5 competitors with the most points are public to all players. The list will be updated every morning. To get back in the game, eliminated agents must eliminate one of the top5 players whilst following the rules of the game and present their personal code on Messenger to Student Days.
A special prize is awarded for the filming of eliminating your target. To participate in the competition to win the award, you must send the video to info@studentdays.ee. To participate, you must have the permission of the person you filmed.
Eliminating your target will award you 100 victory points plus 10 extra points for every 100 points the target has. (For example, when participant A has 760 points and person B eliminates them, then person B gets 100 points plus 7×10=70 points.)
On the 22nd and 24th of April, missions will take place, that MUST be completed, otherwise the participant will be eliminated automatically. The culmination of the competition will be on the 30th of April on which all the participants that are still alive MUST be in Tartu. The winners of the competition will be announced under the event on Facebook on the 1st of May.
It is forbidden to cause property or physical damage to other players. Tartu Student Days take no responsibility for the accients caused by the participants of the game. The participant is obligated to abide by all laws of the Republic of Estonia. By registering to the event and sharing your information, you confirm that you have read and agreed to the terms of the competition and agree to the sharing of your information with other players during the game. When witnessing any violation of the rules, the participant is obliged to inform the organisers of the event. The organisers must also be informed if there is any sort of problem with the game or the participant wishes to exit the game.
The organizers of the event will not be held responsible for any injuries caused to the participants during the event. It is the responsibility of each participant to maintain their own health and safety. By registering for the competition, the participant confirms that he/she agrees with all the rules of the competition and follows the instructions given by the organizers during the competition.
Good custom of the competition: Take part in as many Tartu Student Days events as possible, stay on the move as much as possible and take part in the missions. In case you get eliminated, be polite and accepting of the situation. Don’t rob the other players of the pleasure of the game! Respect other players, their possessions and their reputation. When problems arise, contact the organisers. Go wild!