Osaleja
Osaleja peab olema vähemalt 18 aastat vana.
Sihtmärgi kõrvaldamine
Võimalik on kõrvaldada ainult määratud sihtmärki ja mitte teisi mängus osalejaid. Sihtmärgi kõrvaldamiseks on kolm viisi: lusikaga löömine, nerfi püstoli või veepüstoliga sihtmärgi tabamine. Igasugune muu viis ei lähe kõrvaldamisena arvesse. Kui oled tabatud. siis näita sind kõrvaldanule oma personaalset koodi, mis asub mängu veebikeskkonnas. Tegemist on aumeeste mänguga ehk tabamisel tuleb seda tunnistada, selle reegli rikkumine toob kaasa diskvalifitseerimise.
Mängu algus
Mäng algab 22. aprilli. Peale tähtaegset registreerumist edastatakse osalejale juhised avamissiooni kohta. Avamissiooni läbimine pole kohustuslik, kuid annab mängijale eelise teiste osalejate ees. Avamissiooni läbinud saavad teada esimese sihtmärgi 24 tundi varem kui teised osalejad. Lisaks on avamissiooni läbimisega võimalik teenida punkte.
Punktide saamine ja võitja selgumine
Punkte on võimalik koguda lahendades ülesandeid ja kõrvaldades sihtmärke. Lisaks on iga päev vajalik kontrollpunkti läbimine, mis punkte ei anna, kuid on vajalik mängus püsimiseks. Mäng lõpeb 30.aprilli Volbri algusega ning võitja on isik, kes on selleks hetkeks enim punkte kogunud. Samal hetkel selgub ka ülejäänud edetabel. Võitmiseks ei pea osaleja mängu lõppemise hetkel tingimata elus olema.
Kontrollpunkt
23. aprill – 30.aprill on igal päeval vajalik kontrollpunkti läbimine. Kontrollpunkti läbimine ei anna punkte, kuid selle mitteläbimine toob kaasa mängust kõrvaldamise.
Mängust väljalangemine
Mängust on võimalik välja langeda kahel viisil: mängija kõrvaldatakse või mängija ei läbi kontrollpunkti. Kui osaleja tabatakse (teda lüüakse lusikaga, lastakse nerfi- või veepüssiga), on osalejal kohustus teda tabanule edastada tabamist tõendav informatsioon, mis on kättesaadav Hitmani veebikeskkonnas. Tabamise korral informatsiooni varjamine toob kaasa diskvalifikatsiooni.
Mängu naasmine peale väljalangemist
Väljalangenud ei saa lahendada ülesandeid, ega läbida kontrollpunkte. Väljalangenute seni kogutud punktiskoori vähendatakse 50 protsendi võrra. 25.04 kell 23:59 kuni 29.04 kell 04:00 on võimalik mängu naasta kõrvaldades ühe viiest enim punkte kogunud mängijatest. TOP 5 mängijad on kõikidele väljalangenutele selles ajavahemikus nähtavad.
Auhinnad ja eriauhinnad
Peaauhind läheb mängu võitjale ehk osalejale, kes on mängu lõpuks enim punkte kogunud. Samuti saavad auhinnad teine ja kolmas koht.
Lisaauhinnad: videojäädvustus parimast tabamisest, enim sihtmärke kõrvaldanud mängija, enim punkte missioonidest kogunud mängija.
Ohutus
Kogu mängu vältel on oluline jälgida Eesti Vabariigis kehtivad seaduseid. Enese, avalikkuse või teiste mängijate ohtu seadmine on rangelt keelatud. Ebaseaduslik või ohtlik käitumine toob kaasa diskvalifitseerimise. Osaleja vastutab oma tegude ja turvalisuse eest ise. Ürituse korraldajad ei võta vastutust ürituse ajal tekkinud osalejate vigastuste või tervisekahjustuste eest.
Osaleja hea tava
Osale Tartu Tudengipäevade üritustel, viibi võimalikult palju väljas, võta missioonidest osa. Juhul kui sind kõrvaldati, käitu viisakalt ning aktsepteeri olukorda. Ära võta teistelt mängijatelt mängurõõmu. Austa teisi mängijaid, nende vara ja mainet. Probleemide esinemisel suhtle korraldajatega. Pane hullu!
Hitmani korraldajale jääb õigus teha ürituse korralduses muudatusi teavitades osalejaid sellest enne ürituse algust.
ENGLISH
Hitman takes place from 22.04 til 30.04 in Tartu. |
You can register in Tartu Studendays’ webpage www.studentdays.ee and on Hitman’s webpage. Registration opens on 3rd of April at 18:00. |
|
Participant
Participants must be at least 18 years of age.
Target elimination
It is only possible to eliminate targets assigned to you and not other participants in the game. There are three ways to eliminate targets: hitting them with a spoon, shooting them with a nerf gun or shooting them with a water gun. There are no other ways for eliminating targets. If you are caught, then you must show the person who eliminated you, your personal code which you can find from the Hitman web application. Hitman is a gentleman’s game which means that you must show your code, if caught. Ignoring this rule will result in disqualification.
Start of the game
The game starts on the 22nd of April. After timely registration, participants will receive information about the first mission. Completing the first mission is not obligatory, but it will give the participant an advantage. Everyone who completes the first mission will receive information about their first targets 24 hours earlier than those who did not complete the mission. Additionally, the first mission will award point to those who complete it.
Earning point and winning the game
There are two ways to earn points in the game, by eliminating targets and completing missions. In addition, it is necessary to complete daily checkpoints. Daily checkpoints do not award points, but are necessary for staying in the game. The game ends on the 30th of April with the beginning of Walpurgis Night, the winner of Hitman will be decided at that point. To win the game, the participant does not necessarily have to be alive.
Daily checkpoint
From the 23rd of April to the 30th of April it is necessary to complete daily checkpoint. Completing the checkpoint does not award points, but missing them on any given day will result in disqualification.
Elimination from the game
There are two ways of being eliminated from the game: a player gets caught or a player fails to complete a daily checkpoint. If a participant is caught, they are obligated to reveal information confirming their elimination to the person who caught them (this information is accessible in the Hitman web application). Hiding that information upon being caught will result in disqualification.
Returning to the game after being eliminated
Eliminated players cannot take part in missions nor complete daily checkpoints. The score players have earned till they were eliminated will be reduced by 50 percent upon elimination. From the 25th of April 23:59 to the 29th of April 04:00 it is possible to return to the game by eliminating one of the TOP 5 players. The TOP 5 will be visible to all eliminated players during that timeframe.
Safety
During the game it is mandatory to act lawfully. Setting yourself, the public or other players in danger is strictly forbidden. Unlawful or dangerous behavior will result in disqualification. Each participant is responsible for their actions and their safety. The event organizers do not assume any responsibility for bodily harm or health complication the participants might face.
Game etiquette
Take part in events, which are taking place during Tartu Student Days. Be outside as much as possible, participate in as many missions as you can. If you have been eliminated, be respectful and accept the situation. Do not ruin the game for others. Respect other players, their property and reputation. If you have any problems during the game do not hesitate to contact the organizers.
The organizers of Hitman reserve the right to modify the rules and terms of the contest. All participants will be notified of the changes before the start of the competition. |
|